teisipäev, oktoober 17, 2006

tagaotsitav

ma olin lapsepilastaja. Leidsin mingi noore poisi (mitte liiga noore) ja õpetasin talle kuidas naist rahuldada :D Siis tuli välja, et see sama poiss oli minu õpilane (minust oli saanud millalgi õpetaja ja muide ma kandsin mummulist kittelkleiti). Varsti peale meie ühist ööd tulid mulle ukse peale poiss, tema ema, tema sõber ja politseinik. Tuli välja, et poiss oli oma sõbrale rääkinud, mis juhtus. Niimoodi oli tema ema ka kõigest teada saanud. mina muidugi eitasin kõike, aga ma olin sunnitud põgenema. Sattusin kuidagi Muugale ja üritasin aia taganurgast läbi vaarikavarte ära põgeneda. Aga seal on ju meie maa piir ja aed. Kuidagi see mul siiski õnnestus ja ma leidsin end suurest männimetsast. Põgenesin edasi, käisin pool maailma läbi. Vahel külastasin salaja Eestit ka. Salaja, sest minust oli saanud tagaotsitav. Tuli välja, et poiss käis esimeses klasis. Kuigi ta nägi välja vähemalt 15-aastane :S

Ükspäev nägin seda ka, et minu tuttav kunstikoolist, Maali, oli saanud eesti MTV saatejuhiks. Ta kandis ainult roosat, oli imelikult hüplev ja rõõmus ning kuidagi deformeerunud näoga.

Vaat siis!

1 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

fa fa fa, pedofiil oled!